Kuulostaako tutulta?
- Uuden henkilöstön palkkaaminen on haastavaa ja kallista - hyviä hakemuksia ei saada riittävästi
- Nykyisen henkilöstön sitoutumisessa on haasteita - avainhenkilöt lähtevät
- Rekrytointibudjetit paisuvat - aikaisempien tulosten saavuttamiseksi joudutaan käyttämään enemmän rahaa
Jos vastasit kyllä, kamppailet samojen ongelmien kanssa kuin moni muukin kasvavan yrityksen johtaja. Strateginen työnantajabrändi auttaa tunnistamaan vahvuutenne ja houkuttelemaan halutunlaista henkilöstöä.
Aloita lataamalla PK-yrityksen työnantajabrändi-opas josta saat konkreettisia vinkkejä työnantajabrändin kehittämiseksi.
Lataa PK-yrityksen työnantajabrändi-opas
Haluatko, että yrityksesi on kiinnostava työpaikka?
Tämä opas on tarkoitettu erityisesti pk-yritysten johdossa työskenteleville henkilöille, jotka haluavat varmistaa, että yritys houkuttelee parhaita osaajia nyt ja tulevaisuudessa. Opas antaa helposti luettavassa muodossa läpileikkauksen siitä, miten pk-yritys rakentaa itselleen uskottavan ja houkuttelevan työnantajabrändin.

Strategisen työnantajabrändin hyötyjä
Ymmärrä työntekijöiden toiveet
Kun ymmärretään mistä asioista kilpailuetu syntyy omalle kohderyhmälle, on helppoa olla kiinnostava.
Henkilö-yritys yhteensopivuus kasvaa
Mitä paremmin työnantajabrändin rakentamisessa onnistutaan, sen todennäköisemmin yritys ja ihannetyöntekijä kohtaavat.
Tyytyväisemmät työntekijät, tyytyväisemmät asiakkaat
Strateginen työnantajabrändi vaikuttaa ennen kaikkea nykyiseen henkilöstöön ja auttaa yritystä hankkimaan itselleen soveltuvinta työvoimaa. Tyytyväisempi henkilöstö johtaa tyytyväisempiin asiakkaisiin, mistä taas seuraa kannattavuutta ja kasvua
Osaava ja aikaansaava kumppani johtamisessa ja HR:ssä
Autamme asiakkaitamme käytännönläheisesti johtamiseen ja liiketoiminnan kehittämiseen liittyvissä asioissa. Tarjoamme johdon valmennuksia, koulutuksia esihenkilöille, coachingia ja HR-palveluja. Kaikkea tekemistämme ohjaa halu ja kyky aikaansaada tuloksia.
Vahvuuksiamme on monipuolinen osaaminen johtamiseen ja henkilöstöasioihin.
Tavoitteenamme on olla osaava ja aikaansaava kumppani johtamisessa ja HR:ssä, joka on aidosti ajan tasalla asiakkaan tilanteesta.
Ota yhteyttä oheisella lomakkeella.

Ritva-Liisa on perustanut Human Siden vuonna 2009. Ennen yrittäjäksi ryhtymistä Ritva-Liisa on toiminut erilaisissa johto-, esimies- ja asiantuntijatehtävissä yli 20 vuotta. Joel liittyi mukaan vuonna 2022. Aiemmin Joel on toiminut erilaisissa myynnin johtamisen ja asiantuntijan tehtävissä.
Joel Niskanen
+358 50 5163082
joel.niskanen@humanside.fi
Ritva-Liisa Niskanen
+358 400 499 194
ritva-liisa.niskanen@humanside.fi
Human Siden käytänläheinen ote sopi erinomaisesti tarkoituksiimme.
Yhteistyö oli mutkatonta ja maaliin päästiin sovitusti.
Human Siden asiantuntijuus oli korkealla tasolla, minkä kautta saimme kehitettyä niin HR-tekijöiden henkilökohtaisia ominaisuuksia kuin yrityksen HR-kenttää kokonaisuudessaan eteenpäin.
Ritva-Liisa ja Joel räätälöivät päivien kulkua juuri yrityksemme toimintaan sopivaksi. Tavoitteena ei ollut muuttaa maailmaa, vaan antaa työkaluja askel kerrallaan etenemiseen. Heistä huokui lämpö ja halu ymmärtää tarpeitamme.
Ritva-Liisa kouluttajana on hyvä, koska pystyy olemaan samaan aikaan jämäkkä ja vaativa mutta toisaalta myös kuulostelee ja tuntee ilmapiirin ja herkät aiheet hyvin. Vankka kokemus HR asioista ilman muuta paistaa läpi.
35
vuoden kokemus tuloksellisesta kehittämisestä.
4
ilmaiseksi ladattavaa opasta, jotka löydät täältä.
24
erilaista täsmäratkaisua PK-yritysten ongelmiin.
Asiakkaitamme















